piątek, 13 czerwca 2008

Duperelki:-)

Witam:-)
Jestem już dziś po pracy. Robiłam wczesne śniadanie, więc o 10-tej skończyłam już robotę:-) I do jutra mam wolne:-D
Ach, jak miło.
Siedzę więc sobie przy naszym "lapciusiu" (jak pieszczotliwie nazywa laptopa nasz znajomy;-) odświeżona limonkowym żelem pod prysznic i popijam pyszną herbatkę "Sweet Cherry" (dzięki, Mamuś!:-) Pogoda raczej byle jaka, ale i tak nie zanosi się, żebyśmy mieli dziś gdzieś łazić, bo Konrad odsypia nockę. W naszej norze zaduch, ale okna nie mogę na razie otworzyć, bo koszą trawę i potworny hałas nie pozwala małżonkowi spać;-p Otworzyłam w łazience, w pokoju wtedy tak nie słychać. Łazienka wypełniła się zapachem koszonej trawy...:-)
Mój kolczyk w tragusie ma już tydzień i ma się dobrze:-) Oczywiście boli podczas zabiegów pielęgnacyjnych, ale zdziwiłabym się, gdyby nie bolał. W końcu mam chrząstkę przebitą tytanowym prętem o grubości 1,6mm:-) Ale na razie wygląda, że goi się ładnie, choć na ostateczny efekt trzeba czekać 6-8 tygodni... A ja już rozglądam się po sklepach internetowych za jakimś na zmianę, bo chciałabym wymienić jeszcze przed wyjazdem stąd (bo pan piercer powiedział, że jak nie będę mogła sobie poradzić, to mam przyjść i mi pomoże:-)
Dla naszych pracodawców jest to na razie fakt nieznany (więc SZA ;-), ale zarezerwowaliśmy bilety na samolot do Polski!:-D Wylot z Liverpoolu 18 sierpnia o godzinie 17-tej. Wyjeżdżamy ze Scarborough o 6,30 rano pociągiem do Yorku, tam się przesiadamy na pociąg do Liverpoolu i w mieście Beatlesów będziemy mieć ok.4 godzin na pobieżne chociaż rzucenie okiem tu i tam;-) Już się nie mogę doczekać:-D Na iGoogle mam zainstalowany "odliczacz" czasu pozostałego do wyjazdu do wyjazdu-dziś pokazuje 66 dni:-) Mało:-D
I tym optymistycznym akcentem kończę mój duperelkowaty wpis;-)
Pozdrowienia dla wszystkich czytających:-)

3 komentarze:

mamuśka pisze...

66 dni to już niedużo:) Mniej niż od studniówki do matury:))

PAPROCH pisze...

No:-D

Mateusz pisze...

sznie mało:) A jak wrócicie, to coś do żarcia upichcę especjalnego;)