sobota, 16 lutego 2008

Jak się chwalić, to się chwalić;-)

No to jeszcze się pochwalę, a co?:-) Mam nadzieję, że nie wyjdę na zarozumialca;-)
Istnieją w naszym hotelu formularze ewaluacyjne dla gości, które ci mogą wypełnić pod koniec pobytu, jeśli mają ochotę. Są tam pytania o poziom rozrywki, jakość jedzenia, obsługi, czystość w pokojach itp. Jest też rubryka "kto z personelu zasługuje na szczególną uwagę?", można dodatkowo swoje wskazanie uzasadnić w kilku słowach. Zasadniczo informacje te są przeznaczone dla szefostwa i menedżerów, ale Konrad, gdy pracuje w nocy na recepcji, sprawdza, czy napisano coś o nas i przynosi mi do przeczytania;-)
Dość rzadko się udaje zaistnieć w takim formularzu, a już dostać wyczerpujące uzasadnienie to wyróżnienie:-) Jednak od czasu do czasu trafia się perełka, która sprawia, że rośnie serce i samoocena;-)
Po ostatnim tygodniu otrzymałam aż trzy (!) wpisy w rubryce osób zasługujących na szczególną uwagę. Podobno pobiła mnie tylko siedemnastoletnia Shauna, która nieznanym mi sposobem potrafi zaczarować gości (może dlatego, że taka młoda) i jest bardzo sprawną kelnerką. Ale chwalić się będę nie ilością, lecz jakością:-) Jeden komentarz do mojej osoby szczególnie chwycił mnie za serce i po raz kolejny przekonał, że warto się starać. By nie uszczknąć nic z oryginalnej treści, przytaczam wypowiedź po angielsku. Mam nadzieję, że wszyscy czytający władają w wystarczającym stopniu tym językiem lub mają pod ręką kogoś, kto włada:-) Napisano o mnie dosłownie w następujących słowach: "KATE IS BRILLIANT. Excellent table service. Polite-Efficient-Fast."
:-D
Z uśmiechem na ustach ściskam wszystkich bardzo mocno:-)

3 komentarze:

Mateusz pisze...

hehe:)
Fajnie cos takiego przeczytac o sobie;)
Pozdrowionka!!!

tataradka pisze...

Brawo! Brawo! Brawo! My też jesteśmy dumni i bardzo się cieszymy.

Anonimowy pisze...

GRATULACJE!!!