poniedziałek, 28 stycznia 2008

Za młoda na małżeństwo;-)

Heja!
Jestem po porannej zmianie, dziś już mam spokój:-)
Popijam herbatkę i marzę o łóżku, bom niewyspana okrutnie, ale najpierw załatwimy zakupy. Pójdziemy jak Konrad zje śniadanie (dopiero wstał:-p)
Dziś był wyjazd i zgarnęłam ponad 25 funtów napiwku. Nie jest to szczególnie dużo, wiem, że w lepszych okresach zdarzają się napiwki i po 60 funtów, a nawet więcej, ale to mnie satysfakcjonuje na tym etapie;-) W końcu wciąż jestem początkująca. Poza tym... Cóż, kasa jest dla nas ważna, ale prawdziwym dowodem uznania są dla mnie słowa, jakie dziś znów usłyszałam: "Dziękujemy za wszystko, co dla nas zrobiłaś" oraz "Wszystkiego najlepszego na dalszej drodze tutaj":-)
A swoją drogą z państwem od tego ostatniego miłego zdania nawiązałam dwa wieczory wcześniej zabawną pogawędkę, o której chcę Wam opowiedzieć. Zapytali mnie skąd jestem (to kolejne osoby, które podejrzewały, że z Francji. CZEMU??), więc opowiedziałam w dwóch słowach, skąd jestem i co tu robię. I że jestem tu z mężem, który właśnie tego samego wieczoru pracuje w barze. Pan popatrzył na mnie z przerażeniem w oczach i powiedział "Jesteś za młoda na małżeństwo";-) A ja na to "OK. Ile pan myśli, że mam lat?". Chwila zastanowienia... "Szesnaście?";-D No myślałam, że się posikam. Mówię mu "24", a on wytrzeszcza oczy i mówi "Niemożliwe!":-) Potem jeszcze raz się upewniał, takie to na nim wrażenie zrobiło. Powiedziałam im, że niespecjalnie mnie cieszy takie odmładzanie. A pani na to, że jak będę w jej wieku (na oko koło 50-tki), to mnie będzie cieszyć;-) Pewno miała rację:-p
Kończę i całusy ślę ze słonecznego dziś znów Scarborough.

7 komentarzy:

mamuśka pisze...

No,nic dziwnego, że wam nie chcieli piwa sprzedać:)))

Mateusz pisze...

o widzisz:P Za młoda jesteś;)
Fajnie masz jak 25 to dla Ciebie mało. Dla mnie to tydzień życia:P

Pozdrowionka!

PAPROCH pisze...

Pani od piwa stwierdziła przecież, że Konrad wygląd na 17-18...:-p Mateuszku, dla nas to wcale nie tak mało:-p To po prostu nie tak dużo jak na tutejsze napiwki:-) BUZIALE.

tataradka pisze...

Pamiętasz "stare" dzieci z angielskiej obsady "Niani". Może Anglicy poważniej wyglądają, a może ci państwo dużo oglądają TV?

Kaatje pisze...

Kasia, no nieletnia Jestes;-D

Anonimowy pisze...

Hahaha,

to ponieważ jesteśmy w jednym wieku, też się pochwalę. Jak mówię komuś: "U nas w gimnazjum..." (dla niewtajemniczonych - uczę tam niemieckiego), to też często rozmówca myśli, że jestem uczennicą :) Nieźle musiałabym przykiblować :)
A nawet kiedyś jedna matka uczennicy chciała mnie na korytarzu zapytać, dlaczego nie jestem w mundurku...

Ale rzeczywiście masz rację - za bardzo nas odmładzają. 20 mogą nam dawać... :)

PAPROCH pisze...

Tatoradka;-) Moim zdaniem nie wyglądają poważniej, za to są więksi:-p