poniedziałek, 31 grudnia 2007

Życzenia.

Nie jest tak źle z tym moim czasem dzisiaj:-) Miałam śniadanie, potem lunch i jestem już wolna. Konrad ma jeszcze kolację.
Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli, być może uda nam się przywitać Nowy Rok szampanem na brzegu Morza Północnego. Byłoby bosko, taka okazja nie zdarza się co roku:-)
Tymczasem chciałabym złożyć wszystkim czytającym najlepsze życzenia noworoczne. Zdrowia, pełnego portfela, spełnienia marzeń, powstawania następnych, gdyż one są naszym najlepszym napędem, dużo miłości dookoła i w ogóle żeby było coraz lepiej:-)
Teraz już naprawdę do napisania w Nowym Roku:-)

3 komentarze:

Mateusz pisze...

Dzięki Kasia!
Wcześniejszy wpis przeczytam jutro, bo wlasnie ide spac. We wczesniejszym nie napisalem komentarza, bo czytala mi go mama jak lezalem z temperatura w lozku:(
Ja właśnie wróciłem z Porto. Niedlugo ukażą się zdjęcia na Picasie.

Szczęśliwego Nowego Roku!!
Feliz Ano Novo!!

Kaatje pisze...

Paproszku, dla Was Szczesliwego Nowego Roku!!!Trzymajcie sie na obczyznie, a ze latwo tam nie jest, wiem z wlasnego doswiadczenia. Ale dacie rade!!!I pisz jak najwiecej, w miare mozliwosci naturalnie. Pozdrawiam;)

Anonimowy pisze...

My też życzymy wam Szczęśliwego Nowego Roku, un Feliz Año Nuevo, Happy New Year, ein glückliches Neues Jahr etc. etc.

Trzymajcie się ciepło i jeszcze raz wszystkiego co najlepsze.

Agata i Marcin